مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی و میثاق با ولایت و افتتاحیه نمایشگاه « امیر دلها » روز یکشنبه مورخ 10/10/91 در مسجد جامع روستای قالهر برگزار گردید. این مراسم با همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دلیجان و کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان (عج) مسجد جامع روستای قالهر بعد از نماز مغرب و عشا با تلاوت آیاتی چند از قران مجید آغاز گردید .پس از تلاوت قرآن صادقی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دلیجان ضمن خیر مقدم گویی به میهمانان ضمن ارائه گزارش مختصر از فعالیتهای کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان مسجد جامع روستای قالهر ازجناب آقای سهرابی مسئول کانون و اعضای فعال این کانون تقدیر نمود.
 
 
در ادامه سرپرست محترم فرمانداری شهرستان دلیجان جناب آقای مهرداد امرایی مطالبی را پیرامون حماسه نه دی و اهمیت آگاهی و بصیرت جامعه بیان نمودند. ایشان ضمن اشاره به برخی از حوادث بعد ازانتخابات ریاست جمهوری در سال 88 ، هدف اصلی  دشمنان قسم خورده این مرز و بوم از فعالیتها و اغتشاشات سازماندهی شده را از میان برداشتن اسلام و ولایت فقیه  خواندند. برخی  از عوامل فتنه که از کشور هم فراری شدند در سخنان خود اعتراف نمودند که مشکل اصلی آنها اسلام و ایمان و اعتقادات مردم ایران اسلامی می باشد. انها به دنبال این بودند که داشته های مردم را که از اسلام نا ب محمدی(ص)  می باشد را از آنها بگیرند و می خواستند ارکان نظام یعنی ولایت فقیه و شورای نگهبان و سایر دستگاههای امنیتی را دچار مشکل نمایند. جناب آقا ی امرائی در ادامه حضور گسترده و میلیونی مردم ایران در صحنه نه دی را نقطه عطفی در تاریخ کشور خواندند و مطالبی را در خصوص این روز و نتایج و ثمرات حضور مردم در صحنه نه دی بیان نمودند. ایشان در ادامه با اشاره به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا از اقشار مختلف جامعه جهت  حضور حداکثری همراه با بصیرت و آگاهی لازم در صحنه انتخابات دعوت نمودند. 

درادامه از نفرات فعال کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان (عج ) روستای قالهر که در طول نه ماه اول سال 91 در زمینه فعالیتهای فرهنگی و هنری فعالیت داشته اند و همچنینی از نفرات برتر